RPS viert nieuwe identiteit in het Ruigrijk

18.01.19

Feestelijk terugblikken en vooruitkijken in de Efteling

Een nieuwe belofte verpakt in een nieuwe huisstijl. Dat moet gevierd worden. Wat is er leuker dit met kinderen en partner te doen in de Efteling. Want ook daar worden grenzen verlegd.

Onlangs vierde RPS Nederland deze unieke gebeurtenis, exclusief met de medewerkers van RPS, hun partners en kinderen, in de Efteling. Na het openingswoord van de Efteling Sleuteliers en Frank Vrolijks, algemeen directeur RPS Nederland, gingen alle remmen los. De bijna 1.000 gasten, onder wie 400 kinderen, mochten zich exclusief in het Eftelingpark vermaken. Spannend, want het populaire Ruigrijk is speciaal voor hen opengesteld. Uitdagend ook, want voor het bestijgen van attracties als de Python moesten sommige bezoekers soms hun grenzen verleggen.

Nieuwe belofte

Lef hebben. Buiten je comfortzone treden. Nieuwe kansen zien. Het past bij het ontwikkelingsproces dat RPS in 2018 heeft ingezet. RPS is aan het veranderen. De essentiële waarden blijven, maar worden vertaald in een nieuwe belofte: “Making complex easy”. Samen met klanten op zoek gaan naar manieren om complexe zaken makkelijker te maken. Onderzoekend en grensverleggend werken aan oplossingen voor de problemen van morgen. Met een overtuigend pragmatische instelling waarin verbinden centraal staat. Ondersteund door praktisch toepasbare innovaties die het werken makkelijker maakt.

rps-nieuws-efteling-eindejaarsfeest
De ruim duizend gasten vermaakten zich in het exclusief voor hen opengestelde Ruigrijk.

Innoveren

De medewerkers willen mee. Investeren in persoonlijke groei en ontwikkeling. Algemeen directeur Frank Vrolijks benadrukte in zijn speech dat er gericht geïnvesteerd is op verschillende plekken in het bedrijf. In de uitbreiding en modernisering van vestigingen en in innovatieve apparatuur. Belangrijk, want volgens Vrolijks richt het werk zich er steeds meer op dat klanten weten wat ze moeten weten om hun assets goed te beheren. Een missie die RPS heeft verpakt in een nieuwe, hedendaagse huisstijl die het open en toegankelijke karakter kracht bijzet. Een identiteit die zodanig is ontwikkeld dat het bedrijf in staat is verder te groeien. En in te spelen op een complexe wereld waarin marktontwikkelingen elkaar in snel tempo opvolgen.

rps-nieuws-efteling-eindejaarsfeest-python
De Python vormde één van de hoogtepunten voor de jeugdige bezoekers.

‘Making complex easy’

RPS 2.0 is geboren, in een innovatiever, moderner en frisser jasje. Net als de onlangs vernieuwde Python die soepeler rijdt dan ooit. Het baanverloop heeft een ideale lijn. De karretjes razen nu nóg soepeler door de loopings, dubbele kurkentrekker en helix. Zo’n  koers gaat RPS vanaf 2019 ook nadrukkelijker met haar klanten varen: ‘Making complex easy’.

rps-nieuws-efteling-eindejaarsfeest-aquashow
De avond werd afgesloten met een spectaculaire Aquanura watershow.